Kariéra

​Volná pracovní místa neakademických pracovníků

Ředitel Agentury profesního rozvoje a podpory aktivit vyhlašuje výběrové řízení na pozici: 

vedoucí dětské skupiny

občanský zaměstnanec – vedoucí Dětské skupiny MO v posádce Brno Agentury profesního rozvoje a podpory aktivit.

Místo výkonu práce: Brno

Hlavní pracovní náplň:

  • vedení a koordinace činnosti dětské skupiny
  • zajištění kvality poskytované péče a odpovědnost za dodržování standardů kvality a podmínek stanovených platnou legislativou
  • podpora, vedení a rozvoj týmu pečujících osob
  • spolupráce s rodiči, zřizovateli a dalšími partnery
  • plánování provozu a kapacity dětské skupiny
  • administrativa spojená s provozem

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání pedagogického, sociálního nebo příbuzného oboru výhodou
  • praxe ideálně v předškolním vzdělávání či sociálních službách
  • znalost legislativy v oblasti dětských skupin (zákon č. 247/2014 Sb.)
  • schopnost samostatného rozhodování, empatie, zodpovědnost
  • výborné komunikační a organizační dovednosti
  • znalost práce na PC (MS Office, zpracování metodik a řídících dokumentů))
  • trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost
  • nástup od 1. 1. 2026

Nabízíme:

  • hlavní pracovní poměr
  • 11. platová třída
  • 5 týdnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna, příspěvek na stravování
  • benefity dle kolektivní smlouvy
  • podporu profesního rozvoje a dalšího vzdělávání

Nástup dle dohody

Zašlete nám svůj strukturovaný životopis a krátký motivační dopis nejpozději do 31. října 2025 na e-mail: klara.bielova@mo.gov.cz nebo na adresu:

Bc. Klára Bielová, DiS.     

MO – APRPA

náměstí Svobody 471/4
160 00 Praha 6

Telefonní kontakt: Bc. Klára Bielová, DiS.: 973 229 619, mob. 720 988 463

 

 

Rektor – velitel Univerzity obrany nabízí volné pracovní místo

referent společné státní správy a samosprávy pracoviště zajišťování a vnitřního hodnocení kvality oddělení rozvoje a podpory managementu

úseku prorektora pro strategii a rozvoj rektorátu Univerzity obrany

Pracovní místo je plánováno pro občanského zaměstnance na dobu určitou na 12 měsíců (s možností prodloužení).

Vlastnosti pracovního místa:

Kvalifikační předpoklad: vysokoškolské magisterské vzdělání, v oboru personalistika / řízení lidských zdrojů nebo andragogika výhodou

Mzdové zařazení: 12. platová třída

Rozsah pracovní doby: 40 hodin týdně

Místo výkonu práce: Brno

Předpokládaný termín obsazení místa: 1. prosince 2025, popř. dle dohody

Obsah činnosti:

  • koordinace a podíl na tvorbě návrhů systémových podmínek a procesů, zpracování plánovacích a hodnotících dokumentů a zajištění součinnosti s MO při jejich zavádění,
  • příprava vnitřních předpisů, opatření rektora a odborných a metodických pomůcek univerzity zejména v oblasti rozvoje strategie řízení lidských zdrojů,
  • koordinace a provádění analýz na UO a implementace jejich závěrů (s důrazem na oblast HRS4R – GAP analýza, Akční plán a řízení lidských zdrojů) v souladu s požadavky rezortu MO,
  • koordinace implementace strategie rozvoje lidských zdrojů Univerzity obrany,
  • analytická a metodická činnost na podporu řízení projektů v oblasti strategie rozvoje lidských zdrojů specifických pro vysokoškolskou instituci (např. HRS4R),
  • vykonávání role kontaktní osoby (POC) v rámci HR Award,
  • koordinace tvorby a realizace systému vzdělávání zaměstnanců univerzity, vč. tvorby a koordinace vzdělávací nabídky pro zaměstnance univerzity,
  • příprava podkladů pro výkon vnitřní kontroly v gesci prorektora pro strategii a rozvoj,
  • příprava podkladů a zpracování analýz pro Radu pro vnitřní hodnocení vycházející z působnosti oddělení,
  • další navazující úkoly v souladu s působností oddělení.

Požadavky na uchazeče:

  • uživatelská znalost programů Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Adobe Acrobat Pro),
  • jazyková způsobilost v anglickém jazyce odpovídající úrovni NATO STANAG 6001 – SLP 2222 nebo ekvivalent,
  • pracovní zkušenosti v oblasti řízení lidských zdrojů, specificky v univerzitním prostředí výhodou,
  • kreativita, schopnost samostatné organizace práce, proaktivní přístup,
  • zájem o oblast terciárního vzdělávání,
  • praxe v tvorbě a implementaci strategických dokumentů univerzity a v oblasti řízení lidských zdrojů výhodou,
  • splnění podmínek pro práci s utajovanými informacemi pro stupeň utajení „VYHRAZENÉ“.

Nabízíme:

  • perspektivní a zajímavou práci,
  • stabilní zaměstnání na plný úvazek ve vysokoškolském prostředí,
  • 200 hodin dovolené,
  • možnost čerpat 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů („Sick Days“),
  • výhody závodního stravování,
  • možnost čerpání benefitů z fondu kulturních a sociálních potřeb (např. penzijní produkty),
  • bezplatná školení a zdokonalovací kurzy,
  • možnost bezplatného parkování,
  • možnost účasti na tělesné přípravě v rozsahu 2 hodin týdně v souladu s Kolektivní smlouvou 2022,
  • možnost bezplatného využívání univerzitních sportovišť,
  • možnost využívání vojenských rekreačních a lázeňských zařízení v rámci celé České republiky za zvýhodněnou cenu,
  • možnost umístění dítěte do dětské skupiny u Univerzity obrany.

Postup při výběru vhodného uchazeče:

Uchazeči o uvedené pracovní místo zašlou na níže uvedený kontaktní e-mail profesní životopis a motivační dopis, a to nejpozději do 31. října 2025.

Výběr vhodného uchazeče proběhne ve dvou kolech. V prvním kole bude každý uchazeč posouzen zejména z hlediska splnění požadavků na uchazeče stanovených v tomto oznámení, a to na základě informací uvedených v profesním životopise a motivačním dopise bez osobní účasti uchazeče při tomto posuzování. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole, které proběhne formou osobního pohovoru. V rámci osobního pohovoru bude uchazeči dán prostor pro osobní prezentaci a dále bude dotázán na některé odborné otázky související s budoucím výkonem práce.

Má se za to, že uchazeči, kteří nebudou vyzváni k účasti ve druhém kole nejpozději do 5. listopadu 2025, nebyli do druhého kola vybráni a jejich účast ve výběru tímto dnem končí (o této skutečnosti nebudou tito uchazeči písemně nebo jiným způsobem informováni). Má se za to, že účast uchazeče, který se na výzvu nedostaví v rámci druhého kola k osobnímu pohovoru, dnem, kdy měl osobní pohovor proběhnout, ve výběru končí (o této skutečnosti nebudou tito uchazeči písemně nebo jiným způsobem informováni). Všichni uchazeči, kteří se zúčastní 2. kola, budou o výsledku výběru písemně (e-mailem), případně telefonicky vyrozuměni.

Bude-li uchazeč na pracovní místo vybrán jako nejvhodnější, bude vyzván k předložení ověřených opisů dokladů o vzdělání, dokladů o dosavadní praxi, čestného prohlášení o občanské a morální bezúhonnosti. V případě, že uchazeč není držitelem Oznámení o splnění podmínek pro přístup k utajované informaci stupně utajení VYHRAZENÉ, předloží spolu s těmito doklady souhlas s ověřením podmínek pro jeho vydání.

Ostatní sdělení:

Osobní údaje uchazečů budou zpracovány v souladu s obecným nařízením EU, o ochraně osobních údajů (2016-679 – GDPR), a to pouze za účelem výběru na tuto pracovní pozici, po dobu, než bude nalezen vhodný uchazeč a pozice bude obsazena. Po přijetí vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo budou osobní údaje poskytnuté uchazeči, kteří neuspěli, zlikvidovány.

Kontaktní e-mail pro zaslání požadovaných dokladů: ivan.coufal@unob.cz

Zveřejněno dne 23. září 2025

 

 

Ředitel Agentury profesního rozvoje a podpory aktivit vyhlašuje výběrové řízení na pozici:

pečující osoba v dětské skupině

občanský zaměstnanec – pečující osoba v dětské skupině Agentury profesního rozvoje a podpory aktivit

Hlavní pracovní náplň:

  • Zabezpečování péče o dítě v dětské skupině a provádění výchovné činnosti ve skupině dětí
  • Zajištění kvality poskytované péče a odpovědnost za dodržování standardů kvality a podmínek stanovených platnou legislativou
  • Příprava plánu výchovy a péče o děti v dětské skupině se zaměřením na formování osobnosti, fyzický a psychický vývoj dítěte
  • Vyhodnocování aktivit na jednotlivé týdny v souladu s plánem výchovy a péče

Požadujeme:

  • Odbornou způsobilost dle zákona č. 247/2014 Sb., o poskytování služby péče o dítě v dětské skupině §5 odst. 5 (pedagogické, sociální a zdravotní vzdělání, kurz: Chůva pro děti v dětské skupině)
  • Vzdělání pedagogického směru výhodou
  • Organizační dovednosti, týmová spolupráce, pečlivost, ochota sebevzdělávání
  • Znalost práce na PC
  • Trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost

Nabízíme:

  • Hlavní pracovní poměr
  • platová třída
  • 5 týdnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna, příspěvek na stravování
  • Benefity dle kolektivní smlouvy
  • Místo výkonu práce: Brno
  • Podporu profesního rozvoje a dalšího vzdělávání

Nástup dle dohody

Zašlete nám svůj strukturovaný životopis nejpozději do 8. srpna 2025 na e-mail: jana.smejkalova@mo.gov.cz nebo na adresu:

Bc. Klára Bielová, DiS.     

MO – APRPA

náměstí Svobody 471/4
160 00 Praha 6

Telefonní kontakt: Šmejkalová Jana 973 229 640, mob. 725 044 219

Zveřejněno dne 18. srpna 2025

 

 

Rektor – velitel Univerzity obrany nabízí volné pracovní místo

Vedoucí pracoviště zajišťování a vnitřního hodnocení kvality

oddělení rozvoje a podpory managementu úseku prorektora pro strategii a rozvoj rektorátu Univerzity obrany

Pracovní místo je plánováno pro občanského zaměstnance na dobu určitou na 12 měsíců (s možností prodloužení).

Vlastnosti pracovního místa:

Kvalifikační předpoklad: vysokoškolské magisterské vzdělání

Mzdové zařazení: 12. platová třída

Rozsah pracovní doby: 40 hodin týdně

Místo výkonu práce: Brno

Předpokládaný termín obsazení místa: 1. prosince 2025, popř. dle dohody

Obsah činnosti:

  • řízení univerzitního pracoviště zajišťování a vnitřního hodnocení kvality,
  • příprava podkladů pro tvorbu a aktualizaci aktů řízení, strategických a dalších dokumentů univerzity v oblasti zajišťování a vnitřního hodnocení kvality vzdělávací, tvůrčí a souvisejících činností,
  • příprava podkladů pro tvorbu a aktualizaci aktů řízení, strategických a dalších dokumentů univerzity v oblasti rozvoje strategie řízení lidských zdrojů,
  • odpovědnost za vedení agendy HR Award a univerzitního plánu genderové rovnosti,
  • zpracování zpráv a hodnocení v oblasti zajišťování a vnitřního hodnocení kvality vzdělávací, tvůrčí a souvisejících činností pro vedení univerzity,
  • poskytování metodické pomoci součástem univerzity v oblasti zajišťování a vnitřního hodnocení kvality vzdělávací, tvůrčí a souvisejících činností,
  • provádění kontrol a auditů v oblasti zajišťování a vnitřního hodnocení kvality vzdělávací, tvůrčí a souvisejících činností.

Požadavky na uchazeče:

  • uživatelská znalost programů Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Adobe Acrobat Pro),
  • jazyková způsobilost v anglickém jazyce odpovídající úrovni NATO STANAG 6001 – SLP 2222 nebo ekvivalent,
  • praxe s tvorbou strategických dokumentů univerzity v oblasti řízení kvality a v oblasti řízení lidských zdrojů, specificky v univerzitním prostředí výhodou,
  • kreativita, schopnost samostatné organizace práce, proaktivní přístup,
  • zájem o oblast terciárního vzdělávání,
  • splnění podmínek pro práci s utajovanými informacemi pro stupeň utajení „VYHRAZENÉ“.

Nabízíme:

  • perspektivní a zajímavou práci,
  • stabilní zaměstnání na plný úvazek ve vysokoškolském prostředí,
  • 200 hodin dovolené,
  • možnost čerpat 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů („Sick Days“),
  • výhody závodního stravování,
  • možnost čerpání benefitů z fondu kulturních a sociálních potřeb (např. penzijní produkty),
  • bezplatná školení a zdokonalovací kurzy,
  • možnost bezplatného parkování,
  • možnost účasti na tělesné přípravě v rozsahu 2 hodin týdně v souladu s Kolektivní smlouvou 2022,
  • možnost bezplatného využívání univerzitních sportovišť,
  • možnost využívání vojenských rekreačních a lázeňských zařízení v rámci celé České republiky za zvýhodněnou cenu,
  • možnost umístění dítěte do dětské skupiny u Univerzity obrany.

Postup při výběru vhodného uchazeče:

Uchazeči o uvedené pracovní místo zašlou na níže uvedený kontaktní e-mail profesní životopis a motivační dopis, a to nejpozději do 31. října 2025.

Výběr vhodného uchazeče proběhne ve dvou kolech. V prvním kole bude každý uchazeč posouzen zejména z hlediska splnění požadavků na uchazeče stanovených v tomto oznámení, a to na základě informací uvedených v profesním životopise a motivačním dopise bez osobní účasti uchazeče při tomto posuzování. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole, které proběhne formou osobního pohovoru. V rámci osobního pohovoru bude uchazeči dán prostor pro osobní prezentaci a dále bude dotázán na některé odborné otázky související s budoucím výkonem práce.

Má se za to, že uchazeči, kteří nebudou vyzváni k účasti ve druhém kole nejpozději do 5. listopadu 2025, nebyli do druhého kola vybráni a jejich účast ve výběru tímto dnem končí (o této skutečnosti nebudou tito uchazeči písemně nebo jiným způsobem informováni). Má se za to, že účast uchazeče, který se na výzvu nedostaví v rámci druhého kola k osobnímu pohovoru, dnem, kdy měl osobní pohovor proběhnout, ve výběru končí (o této skutečnosti nebudou tito uchazeči písemně nebo jiným způsobem informováni). Všichni uchazeči, kteří se zúčastní 2. kola, budou o výsledku výběru písemně (e-mailem), případně telefonicky vyrozuměni.

Bude-li uchazeč na pracovní místo vybrán jako nejvhodnější, bude vyzván k předložení ověřených opisů dokladů o vzdělání, dokladů o dosavadní praxi, čestného prohlášení o občanské a morální bezúhonnosti. V případě, že uchazeč není držitelem Oznámení o splnění podmínek pro přístup k utajované informaci stupně utajení VYHRAZENÉ, předloží spolu s těmito doklady souhlas s ověřením podmínek pro jeho vydání.

Ostatní sdělení:

Osobní údaje uchazečů budou zpracovány v souladu s obecným nařízením EU, o ochraně osobních údajů (2016-679 – GDPR), a to pouze za účelem výběru na tuto pracovní pozici, po dobu, než bude nalezen vhodný uchazeč a pozice bude obsazena. Po přijetí vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo budou osobní údaje poskytnuté uchazeči, kteří neuspěli, zlikvidovány.

Kontaktní e-mail pro zaslání požadovaných dokladů: ivan.coufal@unob.cz

 

 

Rektor – velitel Univerzity obrany nabízí pracovní místo:

referent správy výzkumu a vývoje pracoviště podpory výzkumu – projektové kanceláře 

oddělení pro vědu a výzkum úseku prorektora pro vědeckou a expertní činnost rektorátu Univerzity obrany

Pracovní místo je plánováno pro občanského zaměstnance na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení, resp. změny na dobu neurčitou.

Vlastnosti pracovního místa:

Kvalifikační předpoklad:                               vysokoškolské magisterské vzdělání 

Mzdové zařazení:                                          13. platová třída

Rozsah pracovní doby:                                 40 hodin týdně

Místo výkonu práce:                                     Brno

Předpokládaný termín obsazení místa:      1. července 2025

Hlavní náplň činnosti:

  • stanovování způsobů podpory programů rozvoje výzkumu a vývoje s celostátním i mezinárodním dopadem;
  • analýza výzev, posouzení jejich vhodnosti pro Univerzitu obrany, podpora řešitelů při přípravě a realizaci projektů;
  • metodické vedení a aktivní zapojení do zpracování projektů financovaných z programů jako jsou:
  • operační programy vyhlašované národními poskytovateli
  • EDF (European Defence Fund)
  • EDA (European Defence Agency)
  • ESIF (Evropské strukturální a investiční fondy)
  • HORIZON – rámcové programy
  • spolupráce na implementaci výzkumné strategie a projektového řízení Univerzity obrany;
  • organizace školení a informačních setkání pro výzkumné pracovníky;
  • účast na národních i mezinárodních konferencích a odborných akcích zaměřených na financování vědy a výzkumu.

 Výhodou:

  • orientace v národních a evropských grantových programech a financování výzkumu;
  • zkušenosti s administrací výzkumných projektů;
  • komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost;
  • znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint) a MS Teams.

Odborné požadavky:

  • anglický jazyk na úrovni B2.

Nabízíme:

  • perspektivní a zajímavou práci v dobrém kolektivu;
  • stabilní zaměstnání univerzitní instituce resortu obrany;
  • zajímavou a smysluplnou práci v oblasti výzkumu a vývoje;
  • možnost odborného rozvoje a účasti na prestižních mezinárodních projektech;
  • 200 hodin dovolené;
  • možnost čerpání až pěti dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů (sick days);
  • výhody závodního stravování;
  • možnost čerpání benefitů z fondu kulturních a sociálních potřeb (např. penzijní produkty);
  • možnost využívání sportovišť zaměstnavatele;
  • možnost využívání vojenských rekreačních a lázeňských zařízení v rámci celé České republiky.

Postup při výběru vhodného uchazeče:

Uchazeči o uvedené pracovní místo zašlou na níže uvedený kontaktní email profesní životopis.

Uchazeči budou vyzváni k účasti, které proběhne formou osobního pohovoru. V rámci osobního pohovoru bude uchazeči dán prostor pro osobní prezentaci a dále bude dotázán na některé odborné otázky související s budoucím výkonem práce.

Bude-li uchazeč na pracovní místo vybrán jako nejvhodnější, bude vyzván k předložení ověřených opisů dokladů o vzdělání, dokladů o dosavadní praxi, čestného prohlášení o občanské a morální bezúhonnosti. V případě, že uchazeč není držitelem Oznámení o splnění podmínek pro přístup k utajované informaci stupně utajení VYHRAZENÉ, předloží spolu s těmito doklady souhlas s ověřením podmínek pro jeho vydání.

Ostatní:

Spolu s profesním životopisem uchazeč udělí České republice-Ministerstvu obrany souhlas k nakládání s osobními údaji, a to pro účely výběru vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo. Po přijetí vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo budou osobní údaje poskytnuté uchazeči, kteří neuspěli, zlikvidovány.

Kontaktní e-mail pro zaslání požadovaných dokladů:  vladimir.pavelka@unob.cz