Kariéra

​Volná pracovní místa neakademických pracovníků

Rektor – velitel Univerzity obrany nabízí volné pracovní místo

Vedoucí pracoviště zajišťování a vnitřního hodnocení kvality

oddělení rozvoje a podpory managementu úseku prorektora pro strategii a rozvoj rektorátu Univerzity obrany

Pracovní místo je plánováno pro občanského zaměstnance na dobu určitou na 12 měsíců (s možností prodloužení).

Vlastnosti pracovního místa:

Kvalifikační předpoklad: vysokoškolské magisterské vzdělání

Mzdové zařazení: 12. platová třída

Rozsah pracovní doby: 40 hodin týdně

Místo výkonu práce: Brno

Předpokládaný termín obsazení místa: 1. října 2025, popř. dle dohody

Obsah činnosti:

  • řízení univerzitního pracoviště zajišťování a vnitřního hodnocení kvality,
  • příprava podkladů pro tvorbu a aktualizaci aktů řízení, strategických a dalších dokumentů univerzity v oblasti zajišťování a vnitřního hodnocení kvality vzdělávací, tvůrčí a souvisejících činností,
  • příprava podkladů pro tvorbu a aktualizaci aktů řízení, strategických a dalších dokumentů univerzity v oblasti rozvoje strategie řízení lidských zdrojů,
  • odpovědnost za vedení agendy HR Award a univerzitního plánu genderové rovnosti,
  • zpracování zpráv a hodnocení v oblasti zajišťování a vnitřního hodnocení kvality vzdělávací, tvůrčí a souvisejících činností pro vedení univerzity,
  • poskytování metodické pomoci součástem univerzity v oblasti zajišťování a vnitřního hodnocení kvality vzdělávací, tvůrčí a souvisejících činností,
  • provádění kontrol a auditů v oblasti zajišťování a vnitřního hodnocení kvality vzdělávací, tvůrčí a souvisejících činností.

Požadavky na uchazeče:

  • uživatelská znalost programů Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Adobe Acrobat Pro),
  • jazyková způsobilost v anglickém jazyce odpovídající úrovni NATO STANAG 6001 – SLP 2222 nebo ekvivalent,
  • praxe s tvorbou strategických dokumentů univerzity v oblasti řízení kvality a v oblasti řízení lidských zdrojů, specificky v univerzitním prostředí výhodou,
  • kreativita, schopnost samostatné organizace práce, proaktivní přístup,
  • zájem o oblast terciárního vzdělávání,
  • splnění podmínek pro práci s utajovanými informacemi pro stupeň utajení „VYHRAZENÉ“.

Nabízíme:

  • perspektivní a zajímavou práci,
  • stabilní zaměstnání na plný úvazek ve vysokoškolském prostředí,
  • 200 hodin dovolené,
  • možnost čerpat 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů („Sick Days“),
  • výhody závodního stravování,
  • možnost čerpání benefitů z fondu kulturních a sociálních potřeb (např. penzijní produkty),
  • bezplatná školení a zdokonalovací kurzy,
  • možnost bezplatného parkování,
  • možnost účasti na tělesné přípravě v rozsahu 2 hodin týdně v souladu s Kolektivní smlouvou 2022,
  • možnost bezplatného využívání univerzitních sportovišť,
  • možnost využívání vojenských rekreačních a lázeňských zařízení v rámci celé České republiky za zvýhodněnou cenu,
  • možnost umístění dítěte do dětské skupiny u Univerzity obrany.

Postup při výběru vhodného uchazeče:

Uchazeči o uvedené pracovní místo zašlou na níže uvedený kontaktní e-mail profesní životopis a motivační dopis, a to nejpozději do 29. srpna 2025.

Výběr vhodného uchazeče proběhne ve dvou kolech. V prvním kole bude každý uchazeč posouzen zejména z hlediska splnění požadavků na uchazeče stanovených v tomto oznámení, a to na základě informací uvedených v profesním životopise a motivačním dopise bez osobní účasti uchazeče při tomto posuzování. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole, které proběhne formou osobního pohovoru. V rámci osobního pohovoru bude uchazeči dán prostor pro osobní prezentaci a dále bude dotázán na některé odborné otázky související s budoucím výkonem práce.

Má se za to, že uchazeči, kteří nebudou vyzváni k účasti ve druhém kole nejpozději do 5. září 2025, nebyli do druhého kola vybráni a jejich účast ve výběru tímto dnem končí (o této skutečnosti nebudou tito uchazeči písemně nebo jiným způsobem informováni). Má se za to, že účast uchazeče, který se na výzvu nedostaví v rámci druhého kola k osobnímu pohovoru, dnem, kdy měl osobní pohovor proběhnout, ve výběru končí (o této skutečnosti nebudou tito uchazeči písemně nebo jiným způsobem informováni). Všichni uchazeči, kteří se zúčastní 2. kola, budou o výsledku výběru písemně (e-mailem), případně telefonicky vyrozuměni.

Bude-li uchazeč na pracovní místo vybrán jako nejvhodnější, bude vyzván k předložení ověřených opisů dokladů o vzdělání, dokladů o dosavadní praxi, čestného prohlášení o občanské a morální bezúhonnosti. V případě, že uchazeč není držitelem Oznámení o splnění podmínek pro přístup k utajované informaci stupně utajení VYHRAZENÉ, předloží spolu s těmito doklady souhlas s ověřením podmínek pro jeho vydání.

Ostatní sdělení:

Osobní údaje uchazečů budou zpracovány v souladu s obecným nařízením EU, o ochraně osobních údajů (2016-679 – GDPR), a to pouze za účelem výběru na tuto pracovní pozici, po dobu, než bude nalezen vhodný uchazeč a pozice bude obsazena. Po přijetí vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo budou osobní údaje poskytnuté uchazeči, kteří neuspěli, zlikvidovány.

Kontaktní e-mail pro zaslání požadovaných dokladů:

ivan.coufal@unob.cz

 

 

Rektor – velitel Univerzity obrany nabízí pracovní místo:

vedoucí pracoviště podpory výzkumu – projektové kanceláře 

oddělení pro vědu a výzkum úseku prorektora pro vědeckou a expertní činnost rektorátu Univerzity obrany

Pracovní místo je plánováno pro občanského zaměstnance na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení, resp. změny na dobu neurčitou.

Vlastnosti pracovního místa:

Kvalifikační předpoklad:                                       vysokoškolské magisterské vzdělání

Mzdové zařazení:                                                  13. platová třída

Rozsah pracovní doby:                                         40 hodin týdně

Místo výkonu práce:                                             Brno

Předpokládaný termín obsazení místa:              1. července 2025

Hlavní náplň činnosti:

  • stanovování způsobů podpory programů rozvoje výzkumu a vývoje s celostátním i mezinárodním dopadem;
  • analýza výzev, posouzení jejich vhodnosti pro Univerzitu obrany, podpora řešitelů při přípravě a realizaci projektů;
  • metodické vedení a aktivní zapojení do zpracování projektů financovaných z programů jako jsou:
  • operační programy vyhlašované národními poskytovateli
  • EDF (European Defence Fund)
  • EDA (European Defence Agency)
  • ESIF (Evropské strukturální a investiční fondy)
  • HORIZON – rámcové programy
  • spolupráce na implementaci výzkumné strategie a projektového řízení Univerzity obrany;
  • organizace školení a informačních setkání pro výzkumné pracovníky;
  • účast na národních i mezinárodních konferencích a odborných akcích zaměřených na financování vědy a výzkumu.

Výhodou:

  • orientace v národních a evropských grantových programech a financování výzkumu;
  • zkušenosti s administrací výzkumných projektů;
  • komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost;
  • znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint) a MS Teams.

 Odborné požadavky:

  • anglický jazyk na úrovni B2.

 Nabízíme:

  • perspektivní a zajímavou práci v dobrém kolektivu;
  • stabilní zaměstnání univerzitní instituce resortu obrany;
  • zajímavou a smysluplnou práci v oblasti výzkumu a vývoje;
  • možnost odborného rozvoje a účasti na prestižních mezinárodních projektech;
  • 200 hodin dovolené;
  • možnost čerpání až pěti dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů (sick days);
  • výhody závodního stravování;
  • možnost čerpání benefitů z fondu kulturních a sociálních potřeb (např. penzijní produkty);
  • možnost využívání sportovišť zaměstnavatele;
  • možnost využívání vojenských rekreačních a lázeňských zařízení v rámci celé České republiky.

Postup při výběru vhodného uchazeče:

Uchazeči o uvedené pracovní místo zašlou na níže uvedený kontaktní email profesní životopis.

Uchazeči budou vyzváni k účasti, které proběhne formou osobního pohovoru. V rámci osobního pohovoru bude uchazeči dán prostor pro osobní prezentaci a dále bude dotázán na některé odborné otázky související s budoucím výkonem práce.

Bude-li uchazeč na pracovní místo vybrán jako nejvhodnější, bude vyzván k předložení ověřených opisů dokladů o vzdělání, dokladů o dosavadní praxi, čestného prohlášení o občanské a morální bezúhonnosti. V případě, že uchazeč není držitelem Oznámení o splnění podmínek pro přístup k utajované informaci stupně utajení VYHRAZENÉ, předloží spolu s těmito doklady souhlas s ověřením podmínek pro jeho vydání.

Ostatní:

Spolu s profesním životopisem uchazeč udělí České republice-Ministerstvu obrany souhlas k nakládání s osobními údaji, a to pro účely výběru vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo. Po přijetí vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo budou osobní údaje poskytnuté uchazeči, kteří neuspěli, zlikvidovány.

Kontaktní e-mail pro zaslání požadovaných dokladů: vladimir.pavelka@unob.cz

Rektor – velitel Univerzity obrany nabízí pracovní místo:

referent správy výzkumu a vývoje pracoviště podpory výzkumu – projektové kanceláře 

oddělení pro vědu a výzkum úseku prorektora pro vědeckou a expertní činnost rektorátu Univerzity obrany

Pracovní místo je plánováno pro občanského zaměstnance na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení, resp. změny na dobu neurčitou.

Vlastnosti pracovního místa:

Kvalifikační předpoklad:                               vysokoškolské magisterské vzdělání 

Mzdové zařazení:                                          13. platová třída

Rozsah pracovní doby:                                 40 hodin týdně

Místo výkonu práce:                                     Brno

Předpokládaný termín obsazení místa:      1. července 2025

Hlavní náplň činnosti:

  • stanovování způsobů podpory programů rozvoje výzkumu a vývoje s celostátním i mezinárodním dopadem;
  • analýza výzev, posouzení jejich vhodnosti pro Univerzitu obrany, podpora řešitelů při přípravě a realizaci projektů;
  • metodické vedení a aktivní zapojení do zpracování projektů financovaných z programů jako jsou:
  • operační programy vyhlašované národními poskytovateli
  • EDF (European Defence Fund)
  • EDA (European Defence Agency)
  • ESIF (Evropské strukturální a investiční fondy)
  • HORIZON – rámcové programy
  • spolupráce na implementaci výzkumné strategie a projektového řízení Univerzity obrany;
  • organizace školení a informačních setkání pro výzkumné pracovníky;
  • účast na národních i mezinárodních konferencích a odborných akcích zaměřených na financování vědy a výzkumu.

 Výhodou:

  • orientace v národních a evropských grantových programech a financování výzkumu;
  • zkušenosti s administrací výzkumných projektů;
  • komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost;
  • znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint) a MS Teams.

Odborné požadavky:

  • anglický jazyk na úrovni B2.

Nabízíme:

  • perspektivní a zajímavou práci v dobrém kolektivu;
  • stabilní zaměstnání univerzitní instituce resortu obrany;
  • zajímavou a smysluplnou práci v oblasti výzkumu a vývoje;
  • možnost odborného rozvoje a účasti na prestižních mezinárodních projektech;
  • 200 hodin dovolené;
  • možnost čerpání až pěti dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů (sick days);
  • výhody závodního stravování;
  • možnost čerpání benefitů z fondu kulturních a sociálních potřeb (např. penzijní produkty);
  • možnost využívání sportovišť zaměstnavatele;
  • možnost využívání vojenských rekreačních a lázeňských zařízení v rámci celé České republiky.

Postup při výběru vhodného uchazeče:

Uchazeči o uvedené pracovní místo zašlou na níže uvedený kontaktní email profesní životopis.

Uchazeči budou vyzváni k účasti, které proběhne formou osobního pohovoru. V rámci osobního pohovoru bude uchazeči dán prostor pro osobní prezentaci a dále bude dotázán na některé odborné otázky související s budoucím výkonem práce.

Bude-li uchazeč na pracovní místo vybrán jako nejvhodnější, bude vyzván k předložení ověřených opisů dokladů o vzdělání, dokladů o dosavadní praxi, čestného prohlášení o občanské a morální bezúhonnosti. V případě, že uchazeč není držitelem Oznámení o splnění podmínek pro přístup k utajované informaci stupně utajení VYHRAZENÉ, předloží spolu s těmito doklady souhlas s ověřením podmínek pro jeho vydání.

Ostatní:

Spolu s profesním životopisem uchazeč udělí České republice-Ministerstvu obrany souhlas k nakládání s osobními údaji, a to pro účely výběru vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo. Po přijetí vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo budou osobní údaje poskytnuté uchazeči, kteří neuspěli, zlikvidovány.

Kontaktní e-mail pro zaslání požadovaných dokladů:  vladimir.pavelka@unob.cz

Rektor-velitel Univerzity obrany nabízí volné pracovní místo

technický pracovník Výzkumného, expertního a technologického centra Univerzity obrany

Místo je plánováno pro občanského zaměstnance na dobu určitou (s možností prodloužení, nebo změny na dobu neurčitou). 

Vlastnosti pracovního místa:

Mzdové zařazení:                    9. platová třída

Rozsah pracovní doby:           40 hodin týdně

Místo výkonu práce:               Brno

Termín obsazení místa:          ihned

Obsah činnosti:

Zabezpečuje komplexní administrativní činnost Výzkumného, expertního a technologického centra a vede k tomu příslušnou výkazovou dokumentaci týkající se všech příslušníků centra (jak občanských zaměstnanců, tak vojáků), vykonává další administrativní činnosti nezbytné pro chod centra podle pokynů nadřízeného.

Zabezpečuje majetkové potřeby a vedení evidence majetku u centra. Vykonává činnosti s tím související: vedení a aktualizace evidence majetku u centra a s ní související administrativu, vydávání majetku zaměstnancům centra v souladu s tabulkou počtů, normami a pokyny majetkových orgánů, kontrolu majetku, včetně vedení technické a provozní dokumentace. Hmotně odpovídá za majetek od převzetí z určených útvarových skladů do jeho předání uživateli.

Požadavky na uchazeče:

  • úplné střední odborné vzdělání s maturitou
  • znalost práce v programech Microsoft Office (zejména Word, Excel, PowerPoint), případně MS Teams
  • komunikativnost a analytické schopnosti
  • samostatnost, pečlivost a zodpovědnost
  • organizační schopnosti a ochota pracovat v týmu
  • řidičský průkaz aspoň B,
  • předpoklady pro získání oprávnění pro nakládání s utajovanými informacemi na stupni utajení „VYHRAZENÉ“

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání na plný úvazek ve vysokoškolském prostředí v centru Brna
  • 25 dnů dovolené
  • možnost čerpat 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodu („Sick Days“)
  • výhody závodního stravování
  • pravidelná bezplatná školení a zdokonalovací kurzy
  • možnost bezplatného parkování
  • možnost využívání univerzitních sportovišť
  • možnost využívání vojenských rekreačních a lázeňských zařízení v rámci celé České republiky
  • možnost umístění dítěte do dětské skupiny u Univerzity obrany

Postup při výběru vhodného uchazeče:

Zašlete Váš stručný životopis s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: jaroslav.andrle2@unob.cz

Bližší informace o nabízené pracovní pozici poskytne Ing. Jaroslav Andrle, MBA, Oddělení pro vědu a výzkum, Univerzita obrany, Kounicova 65, 662 10 Brno, mobil: 723 151 364.

Osobní údaje uchazečů budou zpracovány v souladu s obecným nařízením EU, o ochraně osobních údajů (2016-679 – GDPR), a to pouze za účelem výběru na tuto pracovní pozici, po dobu, než bude nalezen vhodný uchazeč a pozice bude obsazena. Po přijetí vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo budou osobní údaje poskytnuté uchazeči, kteří neuspěli, zlikvidovány.

Zveřejněno dne 2. června 2025

Do dětské skupiny v Brně hledáme kolegu/kolegyni na pozici pečující osoby.  Zaměstnání na hlavní pracovní poměr, plný úvazek 40 hod. týdně

Nástup možný od 1. prosince 2024 nebo dle dohody.

Požadujeme:

  • úplné střední odborné vzdělání s maturitou
  • kvalifikaci: kurz chůva pro děti v dětské skupině, pedagogické vzdělání – učitel mateřské školy, učitel 1. stupně základní školy, speciální pedagog, vychovatel, nebo asistent pedagoga – zdravotnickým vzděláním – všeobecná sestra, praktická sestra, dětská sestra, porodní asistentka, zdravotně-sociálního pracovník, zdravotnický záchranář, psycholog ve zdravotnictví, klinický psycholog
  • trestní bezúhonnost
  • samostatnost, spolehlivost, flexibilitu, kreativitu a ochotu učit se novým věcem
  • pozitivní přístup k dětem
  • praxe vítána
  • v souladu se zákonem č. 247/2014 Sb., splnění podmínek odborné a zdravotní způsobilosti

Nabízíme:

  • práci v příjemném prostředí
  • jistotu a zázemí kvalitní organizace
  • platová třída
  • odpovídající osobní ohodnocení
  • 25 dnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna
  • vzdělávací kurzy a školení

Pracovní činnost:

  • příprava plánu výchovy a péče o děti v dětské skupině se zaměřením na formování osobnosti a fyzický a psychický vývoj dítěte
  • příprava a vyhodnocování aktivit na jednotlivé týdny v souladu s plánem výchovy a péče
  • zabezpečování péče o dítě v dětské skupině a provádění výchovné činnosti ve skupině dětí
  • odpovědnost za děti od doby, kdy je dítě převzato k péči od zákonných zástupců

Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail: Marie.Cerna@mo.gov.cz.

Kontaktní osoba: Ing. Marie Černá, tel: 702 008 566

Zveřejněno dne 26. listopadu 2024