Kariéra
Volná pracovní místa neakademických pracovníků
Děkan Fakulty vojenských technologií Univerzity obrany nabízí volné pracovní místo
Referent společné státní správy a samosprávy
Studijní skupiny děkanátu Fakulty vojenských technologiím Univerzity obrany
Pracovní místo je plánováno pro občanského zaměstnance na dobu určitou, jako zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou.
Vlastnosti pracovního místa:
Kvalifikační předpoklad: úplné středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou
Mzdové zařazení: 9. platová třída
Rozsah pracovní doby: 40 hodin týdně
Místo výkonu práce: Brno
Předpokládaný termín obsazení místa: 1. května 2025, popř. dle dohody
Obsah činnosti:
- Realizuje administrativu pro studijní skupinu FVT (příprava a provedení přijímacího řízení, zpracovávání rozhodnutí děkana, zápis studentů, vyřizování žádostí studentů, ukončování studia studentů, stipendia studentů, kurzy pořádané fakultou, vyhodnocování studia jednotlivých studentů, …),
- Zpracovává podklady do dokumentů fakulty (výroční zpráva, roční plán, atd.) nebo pro jednání funkcionářů fakulty (zasedání Kolegia FVT UO, Akademický senát FVT UO, atd.),
- Podílí se na realizaci slavnostních imatrikulací, přijímacích zkoušek, dnů otevřených dveří, státních závěrečných zkoušek a slavnostních promocí studentů FVT UO, stejně jako na dalších akcích fakulty spojených se studiem. Podílí se na přípravě a provedení marketingových aktivit FVT UO,
- Provádí úkony a veškerou agendu zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů,
- Elektronicky zpracovává a kontroluje denní výstupy elektronické matriky studentů fakulty, hlásí a odstraňuje zjištěné chyby.
Požadavky na uchazeče:
- Minimálně úplné středoškolské vzdělání s maturitou. Praxe v oblasti administrativy, státní správy a plánování výhodou,
- Pokročilá znalost práce v programech Microsoft Office (zejména Excel, Word, PowerPoint, Outlook),
- Základní znalost anglického jazyka v ústním i písemném projevu;
- Komunikativnost, analytické schopnosti,
- Samostatnost, pečlivost a zodpovědnost,
- Organizační schopnosti a ochota pracovat v týmu,
Nabízíme:
- Práci na plný úvazek ve vysokoškolském prostředí,
- Závodní stravování,
- Pracovní dobu po – čt 7:00 – 16:00 hod., pá 7:00 – 13:30 hod.,
- 25 dnů dovolené a 5 „sick days“,
- Pravidelná bezplatná školení a zdokonalovací kurzy,
- Prostor pro další vzdělávání a profesní růst,
- Pracoviště v centru Brna,
- Možnost bezplatného parkování a využívání vlastních sportovišť,
- Možnost využívání vojenských rekreačních a lázeňských zařízení v rámci celé České republiky.
Postup při výběru vhodného uchazeče:
Uchazeči o uvedené pracovní místo zašlou na níže uvedený kontaktní e-mail profesní životopis a motivační dopis, a to nejpozději do 31. března 2025.
Výběr vhodného uchazeče proběhne ve dvou kolech. V prvním kole bude každý uchazeč posouzen zejména z hlediska splnění požadavků na uchazeče stanovených v tomto oznámení, a to na základě informací uvedených v profesním životopise a motivačním dopise bez osobní účasti uchazeče při tomto posuzování. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole, které proběhne formou osobního pohovoru. V rámci osobního pohovoru bude uchazeči dán prostor pro osobní prezentaci a dále bude dotázán na některé odborné otázky související s budoucím výkonem práce.
Má se za to, že uchazeči, kteří nebudou vyzváni k účasti ve druhém kole nejpozději do 4. dubna 2025, nebyli do druhého kola vybráni a jejich účast ve výběru tímto dnem končí (o této skutečnosti nebudou tito uchazeči písemně nebo jiným způsobem informováni). Má se za to, že účast uchazeče, který se na výzvu nedostaví v rámci druhého kola k osobnímu pohovoru, dnem, kdy měl osobní pohovor proběhnout, ve výběru končí (o této skutečnosti nebudou tito uchazeči písemně nebo jiným způsobem informováni). Všichni uchazeči, kteří se zúčastní 2. kola, budou o výsledku výběru písemně (e-mailem), případně telefonicky vyrozuměni.
Bude-li uchazeč na pracovní místo vybrán jako nejvhodnější, bude vyzván k předložení ověřených opisů dokladů o vzdělání, dokladů o dosavadní praxi, čestného prohlášení o občanské a morální bezúhonnosti.
Ostatní:
Spolu s profesním životopisem a motivačním dopisem uchazeč udělí České republice-Ministerstvu obrany souhlas k nakládání s osobními údaji, a to pro účely výběru vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo. Po přijetí vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo (nejpozději 31. března 2025) budou osobní údaje poskytnuté uchazeči, kteří neuspěli, zlikvidovány.
V případě dotazů souvisejících s nabídkou výše uvedeného pracovního místa se obracejte na vedoucího studijní skupiny FVT Ing. Pavel BRACH, tel. 973 442 534, pavel.brach@unob.cz
Kontaktní e-mail pro zaslání požadovaných dokladů: pavel.brach@unob.cz
Děkan
plukovník gšt. Ing. Vlastimil Neumann, Ph.D.
Zveřejněno dne 13. ledna 2025
Do nově vzniklé dětské skupiny v Brně hledáme kolegu/kolegyni na pozici pečující osoby. Zaměstnání na hlavní pracovní poměr, plný úvazek 40 hod. týdně
Nástup možný od 1. prosince 2024 nebo dle dohody.
Požadujeme:
- úplné střední odborné vzdělání s maturitou
- kvalifikaci: kurz chůva pro děti v dětské skupině, pedagogické vzdělání – učitel mateřské školy, učitel 1. stupně základní školy, speciální pedagog, vychovatel, nebo asistent pedagoga – zdravotnickým vzděláním – všeobecná sestra, praktická sestra, dětská sestra, porodní asistentka, zdravotně-sociálního pracovník, zdravotnický záchranář, psycholog ve zdravotnictví, klinický psycholog
- trestní bezúhonnost
- samostatnost, spolehlivost, flexibilitu, kreativitu a ochotu učit se novým věcem
- pozitivní přístup k dětem
- praxe vítána
- v souladu se zákonem č. 247/2014 Sb., splnění podmínek odborné a zdravotní způsobilosti
Nabízíme:
- práci v příjemném prostředí
- jistotu a zázemí kvalitní organizace
- platová třída
- odpovídající osobní ohodnocení
- 25 dnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna
- vzdělávací kurzy a školení
Pracovní činnost:
- příprava plánu výchovy a péče o děti v dětské skupině se zaměřením na formování osobnosti a fyzický a psychický vývoj dítěte
- příprava a vyhodnocování aktivit na jednotlivé týdny v souladu s plánem výchovy a péče
- zabezpečování péče o dítě v dětské skupině a provádění výchovné činnosti ve skupině dětí
- odpovědnost za děti od doby, kdy je dítě převzato k péči od zákonných zástupců
Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail: Marie.Cerna@mo.gov.cz.
Kontaktní osoba: Ing. Marie Černá, tel: 702 008 566
Zveřejněno dne 26. listopadu 2024
Děkan Fakulty vojenských technologií Univerzity obrany nabízí pracovní místo:
technický pracovník Katedry bojových a speciálních vozidel
Pracovní místo je plánováno pro občanského zaměstnance na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení, resp. změny na dobu neurčitou.
Vlastnosti pracovního místa:
Kvalifikační předpoklad: vysokoškolské bakalářské vzdělání
Mzdové zařazení: 10. platová třída
Rozsah pracovní doby: 40 hodin týdně
Místo výkonu práce: Brno
Předpokládaný termín obsazení místa: 1. března 2025
Hlavní náplň činnosti:
- Zajišťování bezpečného a řádného provozu vybraných technických zařízení, například zvedacích zařízení (jeřábů), transportních zařízení.
- Zajišťování dodržování pracovní a technologické kázně obsluh vybraných technických zařízení na katedře.
- Zpracovávání programů a plánů péče o stroje a technická zařízení, plánů běžných, středních a generálních oprav, prohlídek a prověrek včetně jejich zajišťování.
- Navrhování, zajišťování a kontrola realizace opatření k jejich nápravě.
- Plánování a provádění pravidelných prohlídek určených technických zařízení, vedení záznamů a dokumentace a podávání návrhů na provádění oprav a údržby.
- Zajišťování náhradních dílů, plánu prohlídek a údržby svěřených zařízení.
- Zajišťování prohlídek, údržeb a běžných oprav budov katedry.
- Zajišťování činnosti zařízení učební a výcvikové základny katedry, zásobování katedry spotřebním materiálem a materiálem nutným pro výuku a vědeckovýzkumnou činnost.
- Příprava vzorků pro provádění zkoušek a experimentů v jednotlivých laboratořích katedry.
- Vedení potřebné účetní a evidenční dokumentace na katedře.
- Vyřizování administrativní agendy a provádění všech administrativně – technických prací.
- Řízení a podíl na inventarizaci majetku katedry.
- V oblasti hospodaření s materiálem u složky plnění funkčních povinností pracovníka obhospodařujícího materiál jednotek v souladu s předpisem Vševojsk – 1 – 1.
Výhodou:
- svářečský průkaz;
- řidičský průkaz aspoň B,
- znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint) a případně MS Teams.
Nabízíme:
- perspektivní a zajímavou práci v dobrém kolektivu;
- stabilní zaměstnání;
- 200 hodin dovolené;
- možnost čerpání až pěti dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů (sick days);
- výhody závodního stravování;
- možnost čerpání benefitů z fondu kulturních a sociálních potřeb (např. penzijní produkty);
- možnost využívání sportovišť zaměstnavatele;
- možnost využívání vojenských rekreačních a lázeňských zařízení v rámci celé České republiky.
Postup při výběru vhodného uchazeče:
Uchazeči o uvedené pracovní místo zašlou na níže uvedený kontaktní email profesní životopis a motivační dopis, a to nejpozději do 1. ledna 2025.
Uchazeči budou vyzváni k účasti, které proběhne formou osobního pohovoru. V rámci osobního pohovoru bude uchazeči dán prostor pro osobní prezentaci a dále bude dotázán na některé odborné otázky související s budoucím výkonem práce.
Bude-li uchazeč na pracovní místo vybrán jako nejvhodnější, bude vyzván k předložení ověřených opisů dokladů o vzdělání, dokladů o dosavadní praxi, čestného prohlášení o občanské a morální bezúhonnosti. V případě, že uchazeč není držitelem Oznámení o splnění podmínek pro přístup k utajované informaci stupně utajení VYHRAZENÉ, předloží spolu s těmito doklady souhlas s ověřením podmínek pro jeho vydání.
Ostatní:
Spolu s profesním životopisem a motivačním dopisem uchazeč udělí České republice-Ministerstvu obrany souhlas k nakládání s osobními údaji, a to pro účely výběru vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo. Po přijetí vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo (nejpozději 1.března 2025) budou osobní údaje poskytnuté uchazeči, kteří neuspěli, zlikvidovány.
Kontaktní e-mail pro zaslání požadovaných dokladů: david.valis@unob.cz
Zveřejněno dne 26. listopadu 2024
Rektorka-velitelka Univerzity obrany nabízí volné pracovní místo
revizní technik oddělení služeb odboru logistiky rektorátu Univerzity obrany
Pracovní místo je plánováno pro občanského zaměstnance na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou.
Vlastnosti pracovního místa:
Mzdové zařazení: 9. platová třída
Rozsah pracovní doby: 40 hodin týdně
Místo výkonu práce: Brno
Termín obsazení místa – ihned
Obsah činnosti:
- provádění revizí a zkoušek v oblasti elektro
- kontroly a měření elektrických zařízení a spotřebičů
- zpracovávání zpráv o ověření el. bezpečnosti pracovních strojů
- provádění zápisů do karet revizí
- udržování a rozšiřování profesní kvalifikace
Požadavky na uchazeče:
- úplné střední elektrotechnické vzdělání s maturitou nebo vyučení v oboru elektro
- platné osvědčení v souladu s 36 odst. 2 zákona 250/2021 Sb. Zákon o bezpečnosti práce v souvislosti s provozem vyhrazených technických zařízení a o změně souvisejících zákonů (minimálně v rozsahu E4A)
- samostatnost, pečlivost a zodpovědnost
- uživatelská znalost práce na PC
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání na plný úvazek ve vysokoškolském prostředí v centru Brna
- 25 dnů dovolené
- možnost čerpat 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodu („Sick Days“)
- výhody závodního stravování
- pravidelná bezplatná školení a zdokonalovací kurzy
- možnost bezplatného parkování
- možnost využívání univerzitních sportovišť
- možnost využívání vojenských rekreačních a lázeňských zařízení v rámci celé České republiky
- možnost umístění dítěte do dětské skupiny u Univerzity obrany
Postup při výběru vhodného uchazeče:
Zašlete Váš stručný životopis, nejlépe e-mailem na adresu:
Bc. Jiří HALUZA, odbor logistiky, Univerzita obrany, Kounicova 65, 662 10 Brno
email: jiri.haluza2@unob.cz
mob.: 724 692 550
Osobní údaje uchazečů budou zpracovány v souladu s obecným nařízením EU, o ochraně osobních údajů (2016-679 – GDPR), a to pouze za účelem výběru na tuto pracovní pozici, po dobu, než bude nalezen vhodný uchazeč a pozice bude obsazena. Po přijetí vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo budou osobní údaje poskytnuté uchazeči, kteří neuspěli, zlikvidovány.
Zveřejněno dne 24. dubna 2024