Kariéra

​Volná pracovní místa neakademických pracovníků

Rektor – velitel Univerzity obrany nabízí pracovní místo:

koordinační, projektový a programový pracovník Oddělení marketingu

Pracovní místo je určeno pro občanského zaměstnance. 

Požadujeme:

– vysokoškolské magisterské vzdělání, případně bakalářské vzdělání;

– zdravotní způsobilost;

– trestní bezúhonnost (splnění podmínek pro stupeň utajení „Vyhrazené“);

– organizační schopnosti, týmová spolupráce, důslednost;

– samostatnost, spolehlivost a pečlivost;

– znalost práce na PC – aplikace Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);

 Nabízíme:

– pracovní poměr (plný úvazek) na dobu určitou na 1 rok, v případě oboustranné spokojenosti s možností prodloužení nebo změny na dobu neurčitou;

– platová třída 11 (stanovení platového stupně po předložení dokladů dle započtené  praxe);

– místo výkonu práce: Hradec Králové (sídlo Třebešská 1575);

– příjemné pracovní prostředí a kolektiv;

– 5 týdnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;

– zvýhodněné stravování (v objektu výkonu práce);

– příspěvky FKSP na penzijní připojištění;

– bezplatné parkování.

Pracovní činnost:

– komplexní a samostatná tvůrčí publicistická, reportérská a korektorská činnost v rámci Fakulty vojenského zdravotnictví UO;

– příprava a realizace prezentací UO v rámci Fakulty vojenského zdravotnictví;

– příprava a realizace marketingových plánů UO v rámci Fakulty vojenského zdravotnictví;

– příprava, všestranné organizační, technické a další zabezpečení, koordinace a realizace prezentačních projektů v rámci UO a rezortu obrany;

– zabezpečení rozvoje spolupráce a komunikace UO s orgány státní správy a místní samosprávy, společenskými organizace, partnerskými spolky, podnikatelskou a aplikační sférou a absolventy UO v rámci Fakulty vojenského zdravotnictví;

– komunikace s uchazeči s důrazem na sociální sítě;

– správa fakultních sociálních sítí a webových stránek.

Nástup možný od 1. února 2025 nebo dle dohody.

Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail klara.kubelkova@unob.cz

Kontaktní osoba: kpt. doc. RNDr. Kubelková Klára, Ph.D. – VZ 2994 – ŠIS AČR, tel. 973 253 090; 253 003.

Zveřejněno dne 19. prosince 2024

 

Do nově vzniklé dětské skupiny v Brně hledáme kolegu/kolegyni na pozici pečující osoby.  Zaměstnání na hlavní pracovní poměr, plný úvazek 40 hod. týdně

Nástup možný od 1. prosince 2024 nebo dle dohody.

Požadujeme:

  • úplné střední odborné vzdělání s maturitou
  • kvalifikaci: kurz chůva pro děti v dětské skupině, pedagogické vzdělání – učitel mateřské školy, učitel 1. stupně základní školy, speciální pedagog, vychovatel, nebo asistent pedagoga – zdravotnickým vzděláním – všeobecná sestra, praktická sestra, dětská sestra, porodní asistentka, zdravotně-sociálního pracovník, zdravotnický záchranář, psycholog ve zdravotnictví, klinický psycholog
  • trestní bezúhonnost
  • samostatnost, spolehlivost, flexibilitu, kreativitu a ochotu učit se novým věcem
  • pozitivní přístup k dětem
  • praxe vítána
  • v souladu se zákonem č. 247/2014 Sb., splnění podmínek odborné a zdravotní způsobilosti

Nabízíme:

  • práci v příjemném prostředí
  • jistotu a zázemí kvalitní organizace
  • platová třída
  • odpovídající osobní ohodnocení
  • 25 dnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna
  • vzdělávací kurzy a školení

Pracovní činnost:

  • příprava plánu výchovy a péče o děti v dětské skupině se zaměřením na formování osobnosti a fyzický a psychický vývoj dítěte
  • příprava a vyhodnocování aktivit na jednotlivé týdny v souladu s plánem výchovy a péče
  • zabezpečování péče o dítě v dětské skupině a provádění výchovné činnosti ve skupině dětí
  • odpovědnost za děti od doby, kdy je dítě převzato k péči od zákonných zástupců

Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail: Marie.Cerna@mo.gov.cz.

Kontaktní osoba: Ing. Marie Černá, tel: 702 008 566

Zveřejněno dne 26. listopadu 2024

Děkan Fakulty vojenských technologií Univerzity obrany nabízí pracovní místo:

technický pracovník Katedry bojových a speciálních vozidel

Pracovní místo je plánováno pro občanského zaměstnance na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení, resp. změny na dobu neurčitou.

Vlastnosti pracovního místa:

Kvalifikační předpoklad:                                vysokoškolské bakalářské vzdělání

Mzdové zařazení:                                             10. platová třída

Rozsah pracovní doby:                                    40 hodin týdně

Místo výkonu práce:                                         Brno

Předpokládaný termín obsazení místa:        1. března 2025

 

Hlavní náplň činnosti:

  • Zajišťování bezpečného a řádného provozu vybraných technických zařízení, například zvedacích zařízení (jeřábů), transportních zařízení.
  • Zajišťování dodržování pracovní a technologické kázně obsluh vybraných technických zařízení na katedře.
  • Zpracovávání programů a plánů péče o stroje a technická zařízení, plánů běžných, středních a generálních oprav, prohlídek a prověrek včetně jejich zajišťování.
  • Navrhování, zajišťování a kontrola realizace opatření k jejich nápravě.
  • Plánování a provádění pravidelných prohlídek určených technických zařízení, vedení záznamů a dokumentace a podávání návrhů na provádění oprav a údržby.
  • Zajišťování náhradních dílů, plánu prohlídek a údržby svěřených zařízení.
  • Zajišťování prohlídek, údržeb a běžných oprav budov katedry.
  • Zajišťování činnosti zařízení učební a výcvikové základny katedry, zásobování katedry spotřebním materiálem a materiálem nutným pro výuku a vědeckovýzkumnou činnost.
  • Příprava vzorků pro provádění zkoušek a experimentů v jednotlivých laboratořích katedry.
  • Vedení potřebné účetní a evidenční dokumentace na katedře.
  • Vyřizování administrativní agendy a provádění všech administrativně – technických prací.
  • Řízení a podíl na inventarizaci majetku katedry.
  • V oblasti hospodaření s materiálem u složky plnění funkčních povinností pracovníka obhospodařujícího materiál jednotek v souladu s předpisem Vševojsk – 1 – 1.

Výhodou:

  • svářečský průkaz;
  • řidičský průkaz aspoň B,
  • znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint) a případně MS Teams.

Nabízíme:

  • perspektivní a zajímavou práci v dobrém kolektivu;
  • stabilní zaměstnání;
  • 200 hodin dovolené;
  • možnost čerpání až pěti dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů (sick days);
  • výhody závodního stravování;
  • možnost čerpání benefitů z fondu kulturních a sociálních potřeb (např. penzijní produkty);
  • možnost využívání sportovišť zaměstnavatele;
  • možnost využívání vojenských rekreačních a lázeňských zařízení v rámci celé České republiky.

Postup při výběru vhodného uchazeče:

Uchazeči o uvedené pracovní místo zašlou na níže uvedený kontaktní email profesní životopis a motivační dopis, a to nejpozději do 1. ledna 2025.

Uchazeči budou vyzváni k účasti, které proběhne formou osobního pohovoru. V rámci osobního pohovoru bude uchazeči dán prostor pro osobní prezentaci a dále bude dotázán na některé odborné otázky související s budoucím výkonem práce.

Bude-li uchazeč na pracovní místo vybrán jako nejvhodnější, bude vyzván k předložení ověřených opisů dokladů o vzdělání, dokladů o dosavadní praxi, čestného prohlášení o občanské a morální bezúhonnosti. V případě, že uchazeč není držitelem Oznámení o splnění podmínek pro přístup k utajované informaci stupně utajení VYHRAZENÉ, předloží spolu s těmito doklady souhlas s ověřením podmínek pro jeho vydání.

 Ostatní:

Spolu s profesním životopisem a motivačním dopisem uchazeč udělí České republice-Ministerstvu obrany souhlas k nakládání s osobními údaji, a to pro účely výběru vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo. Po přijetí vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo (nejpozději 1.března 2025) budou osobní údaje poskytnuté uchazeči, kteří neuspěli, zlikvidovány.

Kontaktní e-mail pro zaslání požadovaných dokladů: david.valis@unob.cz

Zveřejněno dne 26. listopadu 2024

Rektorka-velitelka Univerzity obrany nabízí volné pracovní místo

revizní technik oddělení služeb odboru logistiky rektorátu Univerzity obrany

Pracovní místo je plánováno pro občanského zaměstnance na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou.

 Vlastnosti pracovního místa:

Mzdové zařazení:              9. platová třída

Rozsah pracovní doby:    40 hodin týdně

Místo výkonu práce:         Brno

Termín obsazení místa – ihned

Obsah činnosti:

  • provádění revizí a zkoušek v oblasti elektro
  • kontroly a měření elektrických zařízení a spotřebičů
  • zpracovávání zpráv o ověření el. bezpečnosti pracovních strojů
  • provádění zápisů do karet revizí
  • udržování a rozšiřování profesní kvalifikace

Požadavky na uchazeče:

  • úplné střední elektrotechnické vzdělání s maturitou nebo vyučení v oboru elektro
  • platné osvědčení v souladu s 36 odst. 2 zákona 250/2021 Sb. Zákon o bezpečnosti práce v souvislosti s provozem vyhrazených technických zařízení a o změně souvisejících zákonů (minimálně v rozsahu E4A)
  • samostatnost, pečlivost a zodpovědnost
  • uživatelská znalost práce na PC

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání na plný úvazek ve vysokoškolském prostředí v centru Brna
  • 25 dnů dovolené
  • možnost čerpat 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodu („Sick Days“)
  • výhody závodního stravování
  • pravidelná bezplatná školení a zdokonalovací kurzy
  • možnost bezplatného parkování
  • možnost využívání univerzitních sportovišť
  • možnost využívání vojenských rekreačních a lázeňských zařízení v rámci celé České republiky
  • možnost umístění dítěte do dětské skupiny u Univerzity obrany

Postup při výběru vhodného uchazeče:

Zašlete Váš stručný životopis, nejlépe e-mailem na adresu:

Bc. Jiří HALUZA, odbor logistiky, Univerzita obrany, Kounicova 65, 662 10 Brno

email: jiri.haluza2@unob.cz

mob.: 724 692 550

Osobní údaje uchazečů budou zpracovány v souladu s obecným nařízením EU, o ochraně osobních údajů (2016-679 – GDPR), a to pouze za účelem výběru na tuto pracovní pozici, po dobu, než bude nalezen vhodný uchazeč a pozice bude obsazena. Po přijetí vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo budou osobní údaje poskytnuté uchazeči, kteří neuspěli, zlikvidovány.

Zveřejněno dne 24. dubna 2024