Kariéra

​Volná pracovní místa neakademických pracovníků

Rektor – velitel Univerzity obrany nabízí volné pracovní místo

referent společné státní správy a samosprávy skupiny rozvoje a podpory managementu

oddělení rozvoje a podpory managementu úseku prorektora pro vnitřní řízení a kvalitu rektorátu Univerzity obrany

Pracovní místo je plánováno pro občanského zaměstnance na dobu určitou na 12 měsíců (s možností prodloužení).

Vlastnosti pracovního místa:

Kvalifikační předpoklad: vysokoškolské magisterské vzdělání

Mzdové zařazení: 12. platová třída

Rozsah pracovní doby: 40 hodin týdně

Místo výkonu práce: Brno

Předpokládaný termín obsazení místa: 1. ledna 2025

Obsah činnosti:

  • zpracování a koordinace aktualizace plánů investičního rozvoje univerzity a priorit dlouhodobého a střednědobého rozvoje univerzity v oblastech nemovitého a souvisejícího movitého majetku (včetně majetku VaV) a součinnost při přípravě podkladů pro zpracování návrhu rozpočtu kapitoly MO v působnosti univerzity,
  • zpracování záměrů rozvoje v oblasti pořizování majetku do dalších strategických, řídících a plánovacích dokumentů univerzity,
  • odpovědnost za koncepční rozvoj, optimalizaci a odborné a metodické řízení procesu střednědobého a dlouhodobého plánování na univerzitě v rámci programového financování,
  • poskytování analytické podpory a koordinace přípravy podkladů na podporu rozhodovacího procesu managementu školy v oblasti plánování a realizace investičního rozvoje,
  • koordinace a zpracování plánovacích a hodnotících dokumentů univerzity v gesci prorektora pro vnitřní řízení a kvalitu,
  • zpracování a novelizace vnitřních předpisů a dalších aktů řízení univerzity v gesci prorektora pro vnitřní řízení a kvalitu,
  • analýza podkladů pro výkon vnitřní kontroly v gesci prorektora pro vnitřní řízení a kvalitu a v oblastech působnosti oddělení.

Požadavky na uchazeče:

  • uživatelská znalost programů Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Adobe Acrobat Pro),
  • pokročilá znalost plánovacích aplikací (MCDP, APV SdP, FIS atd.) v rezortu MO podmínkou,
  • orientace v rezortních dokumentech v oblasti plánování, pořizování majetku, rozvoje personálu a rozpočtování,
  • jazyková způsobilost v anglickém jazyce minimálně na úrovni NATO STANAG 6001 – SLP 1111 nebo ekvivalent,
  • praxe v oblasti dlouhodobého a střednědobého rozvoje vzdělávací instituce v oblastech nemovitého a souvisejícího movitého majetku (včetně majetku VaV) a v oblasti zabezpečení personálem výhodou,
  • pracovní zkušenosti v univerzitním prostředí, příp. AČR, výhodou (zejména v oblasti vzdělávací nebo tvůrčí činnosti),
  • splnění podmínek pro práci s utajovanými informacemi pro stupeň utajení „VYHRAZENÉ“.

Nabízíme:

  • perspektivní a zajímavou práci,
  • stabilní zaměstnání na plný úvazek ve vysokoškolském prostředí,
  • 200 hodin dovolené,
  • možnost čerpat 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů („Sick Days“),
  • výhody závodního stravování,
  • možnost čerpání benefitů z fondu kulturních a sociálních potřeb (např. penzijní produkty),
  • bezplatná školení a zdokonalovací kurzy,
  • možnost bezplatného parkování,
  • možnost bezplatného využívání univerzitních sportovišť,
  • možnost využívání vojenských rekreačních a lázeňských zařízení v rámci celé České republiky za zvýhodněnou cenu,
  • možnost umístění dítěte do dětské skupiny u Univerzity obrany.

Postup při výběru vhodného uchazeče:

Uchazeči o uvedené pracovní místo zašlou na níže uvedený kontaktní e-mail profesní životopis a motivační dopis, a to nejpozději do 25. listopadu 2024.

Výběr vhodného uchazeče proběhne ve dvou kolech. V prvním kole bude každý uchazeč posouzen zejména z hlediska splnění požadavků na uchazeče stanovených v tomto oznámení, a to na základě informací uvedených v profesním životopise a motivačním dopise bez osobní účasti uchazeče při tomto posuzování. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole, které proběhne formou osobního pohovoru. V rámci osobního pohovoru bude uchazeči dán prostor pro osobní prezentaci a dále bude dotázán na některé odborné otázky související s budoucím výkonem práce.

Má se za to, že uchazeči, kteří nebudou vyzváni k účasti ve druhém kole nejpozději do 29. listopadu 2024, nebyli do druhého kola vybráni a jejich účast ve výběru tímto dnem končí (o této skutečnosti nebudou tito uchazeči písemně nebo jiným způsobem informováni). Má se za to, že účast uchazeče, který se na výzvu nedostaví v rámci druhého kola k osobnímu pohovoru, dnem, kdy měl osobní pohovor proběhnout, ve výběru končí (o této skutečnosti nebudou tito uchazeči písemně nebo jiným způsobem informováni). Všichni uchazeči, kteří se zúčastní 2. kola, budou o výsledku výběru písemně (e-mailem), případně telefonicky vyrozuměni.

Bude-li uchazeč na pracovní místo vybrán jako nejvhodnější, bude vyzván k předložení ověřených opisů dokladů o vzdělání, dokladů o dosavadní praxi, čestného prohlášení o občanské a morální bezúhonnosti. V případě, že uchazeč není držitelem Oznámení o splnění podmínek pro přístup k utajované informaci stupně utajení VYHRAZENÉ, předloží spolu s těmito doklady souhlas s ověřením podmínek pro jeho vydání.

Ostatní sdělení:

Osobní údaje uchazečů budou zpracovány v souladu s obecným nařízením EU, o ochraně osobních údajů (2016-679 – GDPR), a to pouze za účelem výběru na tuto pracovní pozici, po dobu, než bude nalezen vhodný uchazeč a pozice bude obsazena. Po přijetí vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo budou osobní údaje poskytnuté uchazeči, kteří neuspěli, zlikvidovány.

Kontaktní e-mail pro zaslání požadovaných dokladů:

ivan.coufal@unob.cz

Zveřejněno dne 8. listopadu 2024

 

 

Rektorka-velitelka Univerzity obrany nabízí volné pracovní místo

revizní technik oddělení služeb odboru logistiky rektorátu Univerzity obrany

Pracovní místo je plánováno pro občanského zaměstnance na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou.

 Vlastnosti pracovního místa:

Mzdové zařazení:              9. platová třída

Rozsah pracovní doby:    40 hodin týdně

Místo výkonu práce:         Brno

Termín obsazení místa – ihned

Obsah činnosti:

  • provádění revizí a zkoušek v oblasti elektro
  • kontroly a měření elektrických zařízení a spotřebičů
  • zpracovávání zpráv o ověření el. bezpečnosti pracovních strojů
  • provádění zápisů do karet revizí
  • udržování a rozšiřování profesní kvalifikace

Požadavky na uchazeče:

  • úplné střední elektrotechnické vzdělání s maturitou nebo vyučení v oboru elektro
  • platné osvědčení v souladu s 36 odst. 2 zákona 250/2021 Sb. Zákon o bezpečnosti práce v souvislosti s provozem vyhrazených technických zařízení a o změně souvisejících zákonů (minimálně v rozsahu E4A)
  • samostatnost, pečlivost a zodpovědnost
  • uživatelská znalost práce na PC

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání na plný úvazek ve vysokoškolském prostředí v centru Brna
  • 25 dnů dovolené
  • možnost čerpat 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodu („Sick Days“)
  • výhody závodního stravování
  • pravidelná bezplatná školení a zdokonalovací kurzy
  • možnost bezplatného parkování
  • možnost využívání univerzitních sportovišť
  • možnost využívání vojenských rekreačních a lázeňských zařízení v rámci celé České republiky
  • možnost umístění dítěte do dětské skupiny u Univerzity obrany

Postup při výběru vhodného uchazeče:

Zašlete Váš stručný životopis, nejlépe e-mailem na adresu:

Bc. Jiří HALUZA, odbor logistiky, Univerzita obrany, Kounicova 65, 662 10 Brno

email: jiri.haluza2@unob.cz

mob.: 724 692 550

Osobní údaje uchazečů budou zpracovány v souladu s obecným nařízením EU, o ochraně osobních údajů (2016-679 – GDPR), a to pouze za účelem výběru na tuto pracovní pozici, po dobu, než bude nalezen vhodný uchazeč a pozice bude obsazena. Po přijetí vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo budou osobní údaje poskytnuté uchazeči, kteří neuspěli, zlikvidovány.

Zveřejněno dne 24. dubna 2024

Rektorka – velitelka Univerzity obrany nabízí volné pracovní místo

pečující osoba v Dětské skupině v posádce Brno

Do dětské skupiny při Univerzitě obrany hledáme kolegu/kolegyni na pozici pečující osoby.  Zaměstnání na dohodu o provedení činnosti, úvazek 20 hodin nebo úvazek 40 hodin týdně s hodinovou odměnou ve výši 180 Kč.

Nástup možný ihned.

Požadujeme:

  • možnosti kvalifikace: kurz chůva pro děti v dětské skupině, pedagogické vzdělání – učitel mateřské školy, učitel 1. stupně základní školy, speciální pedagog, vychovatel nebo asistent pedagoga – zdravotnické vzdělání – všeobecná sestra, praktická sestra, dětská sestra, porodní asistentka, zdravotně-sociálního pracovník, zdravotnický záchranář, psycholog ve zdravotnictví, klinický psycholog,
  • zdravotní způsobilost;
  • trestní bezúhonnost,
  • samostatnost, spolehlivost, flexibilitu, kreativitu a ochotu učit se novým věcem,
  • pozitivní přístup k dětem;
  • praxe vítána.

Nabízíme:

  • práci v příjemném a novém prostředí,
  • jistotu a zázemí kvalitní organizace,
  • 5 týdnů dovolené.

Uchazeči o výše uvedené pracovní místo zašlou na níže uvedený kontaktní e-mail profesní životopis a motivační dopis.

Kontaktní e-mail pro zaslání požadovaných dokladů a pro poskytnutí bližších informací o nabízené pracovní pozici poskytne Bc. Jana Šmejkalová, tel. 725 044 219 e-mail: smejkalovaj@army.cz nebo vedoucí učitelka dětské skupiny Ing. Marie Černá tel. 973 442 668, mob. 702 008 566, e-mail: dsbrno@army.cz

Zveřejněno dne 19. dubna 2024