Kariéra
Volná pracovní místa neakademických pracovníků
Děkan Fakulty vojenských technologií Univerzity obrany nabízí volné pracovní místo
Referent společné státní správy a samosprávy
Studijní skupiny děkanátu Fakulty vojenských technologiím Univerzity obrany
Pracovní místo je plánováno pro občanského zaměstnance na dobu určitou, jako zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou, nejdéle do 31. května 2028.
Vlastnosti pracovního místa:
Kvalifikační předpoklad: úplné střední odborné vzdělání s maturitou
Mzdové zařazení: 9. platová třída
Rozsah pracovní doby: 40 hodin týdně
Místo výkonu práce: Brno
Předpokládaný termín obsazení místa: 1. listopadu 2025, popř. dle dohody
Obsah činnosti:
- Realizuje administrativu pro studijní skupinu FVT (příprava a provedení přijímacího řízení, zpracovávání rozhodnutí děkana, zápis studentů, vyřizování žádostí studentů, ukončování studia studentů, stipendia studentů, kurzy pořádané fakultou, vyhodnocování studia jednotlivých studentů, …),
- Zpracovává podklady do dokumentů fakulty (výroční zpráva, roční plán, atd.) nebo pro jednání funkcionářů fakulty (zasedání Kolegia FVT UO, Akademický senát FVT UO, atd.),
- Podílí se na realizaci slavnostních imatrikulací, přijímacích zkoušek, dnů otevřených dveří, státních závěrečných zkoušek a slavnostních promocí studentů FVT UO, stejně jako na dalších akcích fakulty spojených se studiem. Podílí se na přípravě a provedení marketingových aktivit FVT UO,
- Provádí úkony a veškerou agendu zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů,
- Elektronicky zpracovává a kontroluje denní výstupy elektronické matriky studentů fakulty, hlásí a odstraňuje zjištěné chyby.
Požadavky na uchazeče:
- Minimálně úplné středoškolské vzdělání s maturitou. Praxe v oblasti administrativy, státní správy a plánování výhodou,
- Pokročilá znalost práce v programech Microsoft Office (zejména Excel, Word, PowerPoint, Outlook),
- Základní znalost anglického jazyka v ústním i písemném projevu;
- Komunikativnost, analytické schopnosti,
- Samostatnost, pečlivost a zodpovědnost,
- Organizační schopnosti a ochota pracovat v týmu,
Nabízíme:
- Práci na plný úvazek ve vysokoškolském prostředí,
- Příspěvky na stravování, na sport a kulturu,
- Pracovní dobu po – čt 7:00 – 16:00 hod., pá 7:00 – 13:30 hod.,
- 25 dnů dovolené a 5 „sick days“,
- Pravidelná bezplatná školení a zdokonalovací kurzy,
- Prostor pro další vzdělávání a profesní růst,
- Pracoviště v centru Brna,
- Možnost bezplatného parkování a využívání vlastních sportovišť,
- Možnost využívání vojenských rekreačních a lázeňských zařízení v rámci celé České republiky.
Postup při výběru vhodného uchazeče:
Uchazeči o uvedené pracovní místo zašlou na níže uvedený kontaktní e-mail profesní životopis a motivační dopis, a to nejpozději do 3. října 2025.
Výběr vhodného uchazeče proběhne ve dvou kolech. V prvním kole bude každý uchazeč posouzen zejména z hlediska splnění požadavků na uchazeče stanovených v tomto oznámení, a to na základě informací uvedených v profesním životopise a motivačním dopise bez osobní účasti uchazeče při tomto posuzování. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole, které proběhne formou osobního pohovoru. V rámci osobního pohovoru bude uchazeči dán prostor pro osobní prezentaci a dále bude dotázán na některé odborné otázky související s budoucím výkonem práce.
Má se za to, že uchazeči, kteří nebudou vyzváni k účasti ve druhém kole nejpozději do 8. října 2025, nebyli do druhého kola vybráni a jejich účast ve výběru tímto dnem končí (o této skutečnosti nebudou tito uchazeči písemně nebo jiným způsobem informováni). Má se za to, že účast uchazeče, který se na výzvu nedostaví v rámci druhého kola k osobnímu pohovoru, dnem, kdy měl osobní pohovor proběhnout, ve výběru končí (o této skutečnosti nebudou tito uchazeči písemně nebo jiným způsobem informováni). Všichni uchazeči, kteří se zúčastní 2. kola, budou o výsledku výběru písemně (e-mailem), případně telefonicky vyrozuměni.
Bude-li uchazeč na pracovní místo vybrán jako nejvhodnější, bude vyzván k předložení ověřených opisů dokladů o vzdělání, dokladů o dosavadní praxi, čestného prohlášení o občanské a morální bezúhonnosti.
Ostatní:
Spolu s profesním životopisem a motivačním dopisem uchazeč udělí České republice-Ministerstvu obrany souhlas k nakládání s osobními údaji, a to pro účely výběru vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo. Po přijetí vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo (nejpozději 30. listopadu 2025) budou osobní údaje poskytnuté uchazeči, kteří neuspěli, zlikvidovány.
V případě dotazů souvisejících s nabídkou výše uvedeného pracovního místa se obracejte na vedoucího studijní skupiny FVT Ing. Pavel BRACH, tel. 973 442 534, pavel.brach@unob.cz
Kontaktní e-mail pro zaslání požadovaných dokladů: pavel.brach@unob.cz
Zveřejněno dne 10. září 2025
Ředitel Agentury profesního rozvoje a podpory aktivit vyhlašuje výběrové řízení na pozici:
pečující osoba v dětské skupině
občanský zaměstnanec – pečující osoba v dětské skupině Agentury profesního rozvoje a podpory aktivit
Hlavní pracovní náplň:
- Zabezpečování péče o dítě v dětské skupině a provádění výchovné činnosti ve skupině dětí
- Zajištění kvality poskytované péče a odpovědnost za dodržování standardů kvality a podmínek stanovených platnou legislativou
- Příprava plánu výchovy a péče o děti v dětské skupině se zaměřením na formování osobnosti, fyzický a psychický vývoj dítěte
- Vyhodnocování aktivit na jednotlivé týdny v souladu s plánem výchovy a péče
Požadujeme:
- Odbornou způsobilost dle zákona č. 247/2014 Sb., o poskytování služby péče o dítě v dětské skupině §5 odst. 5 (pedagogické, sociální a zdravotní vzdělání, kurz: Chůva pro děti v dětské skupině)
- Vzdělání pedagogického směru výhodou
- Organizační dovednosti, týmová spolupráce, pečlivost, ochota sebevzdělávání
- Znalost práce na PC
- Trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost
Nabízíme:
- Hlavní pracovní poměr
- platová třída
- 5 týdnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna, příspěvek na stravování
- Benefity dle kolektivní smlouvy
- Místo výkonu práce: Brno
- Podporu profesního rozvoje a dalšího vzdělávání
Nástup dle dohody
Zašlete nám svůj strukturovaný životopis nejpozději do 8. srpna 2025 na e-mail: jana.smejkalova@mo.gov.cz nebo na adresu:
Bc. Klára Bielová, DiS.
MO – APRPA
náměstí Svobody 471/4
160 00 Praha 6
Telefonní kontakt: Šmejkalová Jana 973 229 640, mob. 725 044 219
Zveřejněno dne 18. srpna 2025
Rektor – velitel Univerzity obrany nabízí volné pracovní místo
Vedoucí pracoviště zajišťování a vnitřního hodnocení kvality
oddělení rozvoje a podpory managementu úseku prorektora pro strategii a rozvoj rektorátu Univerzity obrany
Pracovní místo je plánováno pro občanského zaměstnance na dobu určitou na 12 měsíců (s možností prodloužení).
Vlastnosti pracovního místa:
Kvalifikační předpoklad: vysokoškolské magisterské vzdělání
Mzdové zařazení: 12. platová třída
Rozsah pracovní doby: 40 hodin týdně
Místo výkonu práce: Brno
Předpokládaný termín obsazení místa: 1. prosince 2025, popř. dle dohody
Obsah činnosti:
- řízení univerzitního pracoviště zajišťování a vnitřního hodnocení kvality,
- příprava podkladů pro tvorbu a aktualizaci aktů řízení, strategických a dalších dokumentů univerzity v oblasti zajišťování a vnitřního hodnocení kvality vzdělávací, tvůrčí a souvisejících činností,
- příprava podkladů pro tvorbu a aktualizaci aktů řízení, strategických a dalších dokumentů univerzity v oblasti rozvoje strategie řízení lidských zdrojů,
- odpovědnost za vedení agendy HR Award a univerzitního plánu genderové rovnosti,
- zpracování zpráv a hodnocení v oblasti zajišťování a vnitřního hodnocení kvality vzdělávací, tvůrčí a souvisejících činností pro vedení univerzity,
- poskytování metodické pomoci součástem univerzity v oblasti zajišťování a vnitřního hodnocení kvality vzdělávací, tvůrčí a souvisejících činností,
- provádění kontrol a auditů v oblasti zajišťování a vnitřního hodnocení kvality vzdělávací, tvůrčí a souvisejících činností.
Požadavky na uchazeče:
- uživatelská znalost programů Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Adobe Acrobat Pro),
- jazyková způsobilost v anglickém jazyce odpovídající úrovni NATO STANAG 6001 – SLP 2222 nebo ekvivalent,
- praxe s tvorbou strategických dokumentů univerzity v oblasti řízení kvality a v oblasti řízení lidských zdrojů, specificky v univerzitním prostředí výhodou,
- kreativita, schopnost samostatné organizace práce, proaktivní přístup,
- zájem o oblast terciárního vzdělávání,
- splnění podmínek pro práci s utajovanými informacemi pro stupeň utajení „VYHRAZENÉ“.
Nabízíme:
- perspektivní a zajímavou práci,
- stabilní zaměstnání na plný úvazek ve vysokoškolském prostředí,
- 200 hodin dovolené,
- možnost čerpat 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů („Sick Days“),
- výhody závodního stravování,
- možnost čerpání benefitů z fondu kulturních a sociálních potřeb (např. penzijní produkty),
- bezplatná školení a zdokonalovací kurzy,
- možnost bezplatného parkování,
- možnost účasti na tělesné přípravě v rozsahu 2 hodin týdně v souladu s Kolektivní smlouvou 2022,
- možnost bezplatného využívání univerzitních sportovišť,
- možnost využívání vojenských rekreačních a lázeňských zařízení v rámci celé České republiky za zvýhodněnou cenu,
- možnost umístění dítěte do dětské skupiny u Univerzity obrany.
Postup při výběru vhodného uchazeče:
Uchazeči o uvedené pracovní místo zašlou na níže uvedený kontaktní e-mail profesní životopis a motivační dopis, a to nejpozději do 31. října 2025.
Výběr vhodného uchazeče proběhne ve dvou kolech. V prvním kole bude každý uchazeč posouzen zejména z hlediska splnění požadavků na uchazeče stanovených v tomto oznámení, a to na základě informací uvedených v profesním životopise a motivačním dopise bez osobní účasti uchazeče při tomto posuzování. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole, které proběhne formou osobního pohovoru. V rámci osobního pohovoru bude uchazeči dán prostor pro osobní prezentaci a dále bude dotázán na některé odborné otázky související s budoucím výkonem práce.
Má se za to, že uchazeči, kteří nebudou vyzváni k účasti ve druhém kole nejpozději do 5. listopadu 2025, nebyli do druhého kola vybráni a jejich účast ve výběru tímto dnem končí (o této skutečnosti nebudou tito uchazeči písemně nebo jiným způsobem informováni). Má se za to, že účast uchazeče, který se na výzvu nedostaví v rámci druhého kola k osobnímu pohovoru, dnem, kdy měl osobní pohovor proběhnout, ve výběru končí (o této skutečnosti nebudou tito uchazeči písemně nebo jiným způsobem informováni). Všichni uchazeči, kteří se zúčastní 2. kola, budou o výsledku výběru písemně (e-mailem), případně telefonicky vyrozuměni.
Bude-li uchazeč na pracovní místo vybrán jako nejvhodnější, bude vyzván k předložení ověřených opisů dokladů o vzdělání, dokladů o dosavadní praxi, čestného prohlášení o občanské a morální bezúhonnosti. V případě, že uchazeč není držitelem Oznámení o splnění podmínek pro přístup k utajované informaci stupně utajení VYHRAZENÉ, předloží spolu s těmito doklady souhlas s ověřením podmínek pro jeho vydání.
Ostatní sdělení:
Osobní údaje uchazečů budou zpracovány v souladu s obecným nařízením EU, o ochraně osobních údajů (2016-679 – GDPR), a to pouze za účelem výběru na tuto pracovní pozici, po dobu, než bude nalezen vhodný uchazeč a pozice bude obsazena. Po přijetí vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo budou osobní údaje poskytnuté uchazeči, kteří neuspěli, zlikvidovány.
Kontaktní e-mail pro zaslání požadovaných dokladů:
Rektor – velitel Univerzity obrany nabízí pracovní místo:
referent správy výzkumu a vývoje pracoviště podpory výzkumu – projektové kanceláře
oddělení pro vědu a výzkum úseku prorektora pro vědeckou a expertní činnost rektorátu Univerzity obrany
Pracovní místo je plánováno pro občanského zaměstnance na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení, resp. změny na dobu neurčitou.
Vlastnosti pracovního místa:
Kvalifikační předpoklad: vysokoškolské magisterské vzdělání
Mzdové zařazení: 13. platová třída
Rozsah pracovní doby: 40 hodin týdně
Místo výkonu práce: Brno
Předpokládaný termín obsazení místa: 1. července 2025
Hlavní náplň činnosti:
- stanovování způsobů podpory programů rozvoje výzkumu a vývoje s celostátním i mezinárodním dopadem;
- analýza výzev, posouzení jejich vhodnosti pro Univerzitu obrany, podpora řešitelů při přípravě a realizaci projektů;
- metodické vedení a aktivní zapojení do zpracování projektů financovaných z programů jako jsou:
- operační programy vyhlašované národními poskytovateli
- EDF (European Defence Fund)
- EDA (European Defence Agency)
- ESIF (Evropské strukturální a investiční fondy)
- HORIZON – rámcové programy
- spolupráce na implementaci výzkumné strategie a projektového řízení Univerzity obrany;
- organizace školení a informačních setkání pro výzkumné pracovníky;
- účast na národních i mezinárodních konferencích a odborných akcích zaměřených na financování vědy a výzkumu.
Výhodou:
- orientace v národních a evropských grantových programech a financování výzkumu;
- zkušenosti s administrací výzkumných projektů;
- komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost;
- znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint) a MS Teams.
Odborné požadavky:
- anglický jazyk na úrovni B2.
Nabízíme:
- perspektivní a zajímavou práci v dobrém kolektivu;
- stabilní zaměstnání univerzitní instituce resortu obrany;
- zajímavou a smysluplnou práci v oblasti výzkumu a vývoje;
- možnost odborného rozvoje a účasti na prestižních mezinárodních projektech;
- 200 hodin dovolené;
- možnost čerpání až pěti dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů (sick days);
- výhody závodního stravování;
- možnost čerpání benefitů z fondu kulturních a sociálních potřeb (např. penzijní produkty);
- možnost využívání sportovišť zaměstnavatele;
- možnost využívání vojenských rekreačních a lázeňských zařízení v rámci celé České republiky.
Postup při výběru vhodného uchazeče:
Uchazeči o uvedené pracovní místo zašlou na níže uvedený kontaktní email profesní životopis.
Uchazeči budou vyzváni k účasti, které proběhne formou osobního pohovoru. V rámci osobního pohovoru bude uchazeči dán prostor pro osobní prezentaci a dále bude dotázán na některé odborné otázky související s budoucím výkonem práce.
Bude-li uchazeč na pracovní místo vybrán jako nejvhodnější, bude vyzván k předložení ověřených opisů dokladů o vzdělání, dokladů o dosavadní praxi, čestného prohlášení o občanské a morální bezúhonnosti. V případě, že uchazeč není držitelem Oznámení o splnění podmínek pro přístup k utajované informaci stupně utajení VYHRAZENÉ, předloží spolu s těmito doklady souhlas s ověřením podmínek pro jeho vydání.
Ostatní:
Spolu s profesním životopisem uchazeč udělí České republice-Ministerstvu obrany souhlas k nakládání s osobními údaji, a to pro účely výběru vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo. Po přijetí vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo budou osobní údaje poskytnuté uchazeči, kteří neuspěli, zlikvidovány.
Kontaktní e-mail pro zaslání požadovaných dokladů: vladimir.pavelka@unob.cz